Awesome
Home Me Linkies FOLLOW

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my little stalkers. Drop nice words here. Sorry if I didn't reply it back. 

Status :Follow me :D

Tagboard
Footprints here!



Credits

I.LOVE.HER

Nur sabrina ... a name of sweet , cute, preetay, *manja* , caring , adorable girll :** she's my adopted sister ... we have relay since last year , 30/7/12 ... sejak aku jumpa dia... I fell in love with her ... banyak kenangan kami last year , aku lap peluh dia , bagi dia air , tu semua masa bola jaringg ... aku buat semua tuh sebab aku sayang dia .. but she doesn't know :p I kept this feeling without nobody knows it ... than Kami ada relayy ., Hahahah seronok gilaa ;) tapi  relay mana takkan putus ?? Mmg relay Kami dulu putus .. sebab ..ADALAHH :P  ., than Kami continue balik relay sebab aku  tau dia takleh hidup tanpa aku .. Hahahahahh :p ... than we continue our relay till now ,!!! Sayangg dia sesangad :** jap tgk blog nie cantikk dakk ?? Tgklah sapa yg buat _ sabrina omey tulah .. hahaha ... and aku slalu beralah  deengan diaa ... :*  dia pun bagi aku buku nota kecill ...auww she soo sweet :***  ... aku hampIr nangis s3bab buku yg dia tulis too sweeeet sangat .., untung sapa yg dapat dia .. ;)  dia juga yg bagi aku semangat untuk bertanding bola jaring Dan kami dapat FIRSTTT :** THANKS BABY FOR YOUR SUPPORT :* .. tapi banyak orang minat kat deaa :(((  .., harap dia tak tinggalkan aku :(( ... but dia taktau yg Sebernanya mak aku tak bagi buka facebook  from Monday till thursday .. ada kadang kadang juga aku curi curi buka hanya utk dia :**  auww how I love her sooo muchhh :** tgk gambar nih tu dia yg pendeekk tuh Hahahh macam aku jugaklah pendek tuh . :p dialah yg aku tgh cerita sekarang nih :*** ILOVEYOU SOOMUCH SAYANG BABY HONEY SWEETHEART DARLING .. :* <3